Darmowa dostawa od 99PLN!

Up

E-commerce Manager – dołącz do nas!

Robiąc zakupy online myślisz “to mogło działać sprawniej” i wiesz, jak to naprawić? Dołącz do HAYB! Szukamy E-Commerce Managera, który wesprze nas we wniesieniu naszego sklepu internetowego na nowy poziom, zapewniając klientom intuicyjny i wygodny proces zakupowy.


Twoje zadania:

  • Zarządzanie sklepami online (haybcoffee.pl i haybcoffee.eu) opartymi na WooCommerce – aktualizacja oferty, wdrażanie promocji, monitorowanie zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów,
  • Współtworzenie strategii rozwoju e-commerce, planowanie i realizacja działań sprzedażowych/marketingowych,
  • Tworzenie i aktualizacja danych produktowych: grafik, opisów, stanów magazynowych,
  • Współpraca z zespołami marketingu, logistyki i obsługi klienta w celu zapewnienia sprawnego i wyjątkowego procesu zakupowego,
  • Planowanie i monitorowanie kampanii promocyjnych w celu zwiększenia liczby wygenerowanych leadów oraz ich konwersji na nowych klientów - ustalanie KPI, bieżące raportowanie wyników i optymalizacja działań,
  • Rozwój sprzedaży na nowych platformach marketplace,
  • Budowanie lojalności klientów i zwiększanie ich LTV poprzez skuteczne strategie,
  • Monitorowanie i optymalizacja wyników sprzedaży w kanale e-commerce, w tym działania SEO, SEM, UX oraz optymalizacja współczynników konwersji,
  • Zapewnienie wysokiej jakości doświadczenia użytkownika i optymalizacja procesu zakupowego pod kątem kluczowych KPI - zwiększenia konwersji, ruchu na stronie, wartości koszyka, usprawnienia lejka zakupowego,
  • Współpraca z usługodawcami IT nad rozwojem i utrzymaniem platformy e-commerce, w tym nadzór nad wdrażaniem nowych funkcjonalności,
  • Analiza danych sprzedażowych, trendów rynkowych i działań konkurencji oraz wdrażanie działań mających na celu wzrost sprzedaży online.

Czego oczekujemy:

  • Minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu e-commerce na podobnym stanowisku,
  • Znajomości platform e-commerce (WordPress, Baselinker), narzędzi analitycznych (Google Analytics, Hotjar) i reklamowych (Google Ads, Facebook Ads),
  • Doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań sprzedażowych i promocyjnych.
  • Wiedzy z zakresu UX, SEO, SEM i automatyzacji marketingu,
  • Orientacji na klienta i umiejętności podejmowania decyzji na podstawie analizy zachowań zakupowych,
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
  • Umiejętności analitycznego myślenia oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji optymalizacyjnych,
  • Samodzielności, kreatywności i umiejętności priorytetyzacji zadań,
  • Zdolności analitycznego myślenia i przedsiębiorczości.

Czego możesz od nas oczekiwać:

  • 8 500 -12 500 zł brutto, możliwość wyboru formy współpracy - UoP / B2B.
  • Pracę w jednej z najbardziej rozpoznawalnych palarni kawy speciality w Polsce.  
  • Super ekipę do współpracy w firmie.
  • Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty Multisport.
  • Kawowy deputat zniżki na produkty HAYB (także dla Twoich przyjaciół!).
  • Szkolenia: kawowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe.

Jak aplikować?

Wyślij CV na adres: praca@haybcoffee.pl. Chętnie poznamy też Twoje dotychczasowe doświadczenie, więc jeśli masz portfolio, linki do projektów lub inne informacje o swoich realizacjach – śmiało dodaj je w mailu*. Dzięki temu lepiej będziemy mogli Cię poznać!

*Pamiętaj o dopisaniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.