Robiąc zakupy online myślisz “to mogło działać sprawniej” i wiesz, jak to naprawić? Dołącz do HAYB! Szukamy E-Commerce Managera, który wesprze nas we wniesieniu naszego sklepu internetowego na nowy poziom, zapewniając klientom intuicyjny i wygodny proces zakupowy.
Twoje zadania:
- Zarządzanie sklepami online (haybcoffee.pl i haybcoffee.eu) opartymi na WooCommerce – aktualizacja oferty, wdrażanie promocji, monitorowanie zamówień i rozwiązywanie bieżących problemów,
- Współtworzenie strategii rozwoju e-commerce, planowanie i realizacja działań sprzedażowych/marketingowych,
- Tworzenie i aktualizacja danych produktowych: grafik, opisów, stanów magazynowych,
- Współpraca z zespołami marketingu, logistyki i obsługi klienta w celu zapewnienia sprawnego i wyjątkowego procesu zakupowego,
- Planowanie i monitorowanie kampanii promocyjnych w celu zwiększenia liczby wygenerowanych leadów oraz ich konwersji na nowych klientów - ustalanie KPI, bieżące raportowanie wyników i optymalizacja działań,
- Rozwój sprzedaży na nowych platformach marketplace,
- Budowanie lojalności klientów i zwiększanie ich LTV poprzez skuteczne strategie,
- Monitorowanie i optymalizacja wyników sprzedaży w kanale e-commerce, w tym działania SEO, SEM, UX oraz optymalizacja współczynników konwersji,
- Zapewnienie wysokiej jakości doświadczenia użytkownika i optymalizacja procesu zakupowego pod kątem kluczowych KPI - zwiększenia konwersji, ruchu na stronie, wartości koszyka, usprawnienia lejka zakupowego,
- Współpraca z usługodawcami IT nad rozwojem i utrzymaniem platformy e-commerce, w tym nadzór nad wdrażaniem nowych funkcjonalności,
- Analiza danych sprzedażowych, trendów rynkowych i działań konkurencji oraz wdrażanie działań mających na celu wzrost sprzedaży online.
Czego oczekujemy:
- Minimum 2-letniego doświadczenia w zarządzaniu e-commerce na podobnym stanowisku,
- Znajomości platform e-commerce (WordPress, Baselinker), narzędzi analitycznych (Google Analytics, Hotjar) i reklamowych (Google Ads, Facebook Ads),
- Doświadczenia w tworzeniu i wdrażaniu rozwiązań sprzedażowych i promocyjnych.
- Wiedzy z zakresu UX, SEO, SEM i automatyzacji marketingu,
- Orientacji na klienta i umiejętności podejmowania decyzji na podstawie analizy zachowań zakupowych,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2,
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji optymalizacyjnych,
- Samodzielności, kreatywności i umiejętności priorytetyzacji zadań,
- Zdolności analitycznego myślenia i przedsiębiorczości.
Czego możesz od nas oczekiwać:
- 8 500 -12 500 zł brutto, możliwość wyboru formy współpracy - UoP / B2B.
- Pracę w jednej z najbardziej rozpoznawalnych palarni kawy speciality w Polsce.
- Super ekipę do współpracy w firmie.
- Prywatną opiekę medyczną i dofinansowanie karty Multisport.
- Kawowy deputat zniżki na produkty HAYB (także dla Twoich przyjaciół!).
- Szkolenia: kawowe oraz podnoszące kwalifikacje zawodowe.
Jak aplikować?
Wyślij CV na adres: praca@haybcoffee.pl. Chętnie poznamy też Twoje dotychczasowe doświadczenie, więc jeśli masz portfolio, linki do projektów lub inne informacje o swoich realizacjach – śmiało dodaj je w mailu*. Dzięki temu lepiej będziemy mogli Cię poznać!
*Pamiętaj o dopisaniu klauzuli zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.